onsdag 12 november 2008

...Och folk klagar på att deras män inte fäller ned toalettsitsen?!

Satt i tysta läsesalen på universitetsbiblioteket vid lunchtid idag. Jag hade precis kommit utifrån och som ett brev på posten började näsan att rinna. Snörvlande ställde jag mig utanför toaletten och väntade på att den skulle bli ledig.

Inifrån toaletten hörde jag tydligt hur någon rev av en toalettpappersbit...eller snarare, väldigt många pappersbitar. Efter kanske två minuter hörde jag hur personen spolade, dörren öppnades och en till synes helt vanlig kille kom ut.

När jag steg in på toaletten ångrade jag mig genast. Det var som att gå in i en vägg (det bar verkligen emot att snyta sig, just då hade jag betalt dyra pengar för lite nästäppa!)

Inom loppet av några sekunder var jag ute och då slog det mig-
jag hörde toalettpapper rivas, jag hörde spolning men defintivt ingen kran som gick igång! Snuskigt värre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha äckligt!!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tusen tusen tack för nomineringen ;)

Hoppas du får en toppen dag!!

Kram från vintriga Oslo

Anonym sa...

Tack för kommentaren! Nu är det bara 3 dagar kvar att nominera till årets blogg så passa på att tipsa dina läsare så du får många röster! =) Lycka till! Kram// Diana p.s. läs gärna det nya inlägget om inredningstips, isas blogg gästbloggar ikväll hos mig! =) fin blogg, ska vi följa varandras via bloggkoll? =)

Anonym sa...

Haha, jaa, men det är ändå mycket pengar. Tkr du om menskoppen då??