onsdag 28 september 2011

"Upper East Side" of Sweden

Bättre än så här blir det inte? Började helgen med en underbar tapasbuffé på Pepes med världens bästa mamma!


















På lördag besök hos fina farfar som är oförskämt pigg för att vara närmare 94. Mamma fick en komplimang av en dam på äldreboendet som misstog henne för att vara min syster. Jag väljer att se det positivt, förhoppningsvis kommer jag också att kunna tas för en 29-årings äldre syster om sådär en 22-23 år. Om jag inte gör det så skyller jag på pappa!

Högklassigt mingel på en helt fabulous fest och här fastnade kvällens glamourprinsessa på bild! Louie Vuitton-tårtan var ljuvlig, kan inte minnas att jag någonsin ätit en så god tårta.

















Avrundade en perfekt helg med mys och tacomiddag på den soligare sidan av Umeå. Life is good!

1 kommentarer:

Anonym sa...

En riktigt *mysig helg*,även om hemfärden startade med "rallyfart".