måndag 19 september 2011

Singing in the rain

Förra veckan var på många sätt som att ramla utför ett stup. Hormonerna åkte berg-och-dalbana, stopp i toaletten, punktering på cykeln, borttappat körkort och en dunderförkylning som slog till precis när jag börjat träna. Såklart!

Men redan nu känner jag måndagspeppen. Visserligen går tankarna fortfarande i ultrarapid och jag är väl inte helt kvitt den oönskade förkylningen, men det känns bättre! Kommer undan relativt billigt med körkortet och lyckades hitta ett betydligt bättre foto att leva med de kommande tio åren. Det räcker väl att jag ser tunnhårig ut på passfotot?

Nu är för övrigt resan till varmare breddgrader (Blekinge) bokad. Mitt i skärgården är det tänkt att jag ska lära mig "allt" om kirurgi.





















...Och bäst av allt! I november ska världens bästa lillasysters födelsedag firas med pompa och ståt i underbara Göteborg! Hur mycket kan man längta?


1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!¨
Vilken trevlig blogg du har, hoppas allt är bra förutom förkylningen.Kram Cissi (kusin)