söndag 11 november 2012

Man blir inte yngre...!

Detta skulle naturligtvis mina kära föräldrar påminna mig om när de gästade Umeå under gårdagen. I baksätet på bilen låg en tidig födelsedagspresent till mig som nära nog höll på att tillfalla lilla Ellie på dopet om inte mamma varit uppmärksam. Det var nämligen *någon* som plockade med sig även det paketet i bara farten...

Under blommigt papper dolde sig i alla fall den här snygga jackan och ett par matchande byxor, perfekt till skidsäsongen! Nu fattas bara snön!
Bild: Sportamore

1 kommentarer:

Elfridiskt sa...

Hej Miss Splendid!
Kul att du gillar bloggen. Är lite smådålig på att uppdatera men jag trälar på! Alltid kul att hitta nya bloggar också, så som jag nu fick möjligheten att hitta och läsa din. :)

Hoppas du har en superduperhelg! Och JA, spontanutgångar är definitivt de bästa av dem alla!