fredag 21 oktober 2011

Internathelg i hufvudstaden

Hemma efter tre spännande och fullspäckade dagar i huvudstaden på styrelseinternat med Västerbottens Läns Läkarförening, där vi bland annat fick besök från Läkarförbundets vice ordförande Heidi Stensmyren som berättade om utredningen av AT och grundutbildningen. Det låter helt klart lovande!

Middagarna var utsökta båda kvällarna, första kvällen var det italiensk trerätters på Stolen och igår hade de dukat upp till buffé på Beirut Café. Libanesisk mat är så sanslöst god och det här var nog den bästa jag smakat hittills- rekommenderas varmt!

Hann även shoppa lite pärlor på Panduro och blev helt förälskad i ett supergulligt tyg där. Det lutar åt ett köp nästa gång jag är på plats, måste bara komma på vad jag ska ha det till!

Avrundar fredagskvällen med att planera inför morgondagens föreläsning om att vara läkarassistent inom psykiatrin. Hoppas att de som kommer dit känner sig inspirerade, det var ett riktigt bra sommarjobb så det hoppas jag att jag lyckas förmedla!

0 kommentarer: