söndag 16 januari 2011

Tävling i samarbete med Cliniderm by ACO

Då är tiden inne för tävlingen som jag nämnde i ett tidigare inlägg, då DU har chansen att vinna ett av fyra kit med produkter från Cliniderm by ACO.


















Boxarna har ett värde av ca 200 kronor och innehåller:
  • Active Protection Day Creme, 5 ml
  • Age Delay Serum, 2 ml
  • Ultra Soft Cleansing Milk, 5 ml
  • Barrier Repair, 5 ml: Extra rik formula som effektivt skyddar torr och stram hud
  • Optimal Strength Night Creme, 5 ml: Stärkande nattcreme för normal till torr hud
  • Ideal Balande Skin Tonic, 5 ml: Uppfriskande och milt exfolierande ansiktsvatten för normal till torr hud
Hur du tävlar:

1. Gå in på Cliniderms hemsida och läs om produkterna. Du ska besvara frågorna:
  • Hur är Cliniderms produkter anpassade för det nordiska klimatet?
  • Nämn två av hudens viktigaste skyddsbarriärer!
2. Kommentera i detta inlägget, och motivera varför just du ska vinna en gåvobox.

3. Länka till min tävling i din egen blogg, om du har någon.

Tävlingen kommer att avslutas fredagen den 21 januari kl 24.00. Må bäste kvinna vinna!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

Har tyvärr ingen blogg, men jag har mailat dig :)

Therese F-B sa...

Jag har problem med torr och känslig hy, speciellt vintern tär på mitt ansikte och dessa produkter skulle verkligen passa mig och att använda fina produkter som inte ger mig prickar!
Har både mailat och länkat i bloggen

//Therese F-B

Anonym sa...

På vintern blir min hy väldigt känslig och bråkig. Torr och sprucken ena dagen, röd och irriterad nästa. Det vore perfekt att få prova produkter som har utvecklats för oss här i Norden, så kanske min hy kan börja uppföra sig igen!

Har mejlat svaren!

marianne.e2 sa...

Hejsan! Svaren är mejlade. Jag har stort förtroende för Cliniderms produkter som jag tycker är både bra och prisvärda, därför skulle jag bli glad om jag hade turen att vinna.

sofia blidberg sa...

Jag skulle vinna för att jag har så extremt torr hud. Jag har nämligen atopiskt dermatit och blir då väldigt torr (speciellt när det är kallt) så jag behöver smörja in mig 2 gånger per dag. Jag har testat så många produkuter och jag har tänkt att testa cliniderm för många säger att den serien är otroligt bra. Men som student så hinner man inte och har inte alltid råd att springa och köpa cremer hela tiden. Det skulle vara sjukt kul och uppmuntrande att vinna. Nu håller jag alla tummar och tår och hoppas att det lönar sig!
kram Sofia Blidberg

(jag har mailat frågorna från min mail!)

Josefina sa...

Har mailat svaren!

Jag skulle vilja testa produkterna då jag tyckte att detta med klimatanpassad hudkräm lät bra. Jag blir verkligen supertorr om vintern med sprickor osv som resultat. Skulle vara jätteglad om jag fick testa produkterna!

Kicki M sa...

Jag mailar svaren :-)
Här kommer motiveringen:

Brrr - tror jag får spader,
avskyr vinter och minusgrader.
Evigt mörker och huden tappar färg,
kylan går genom ben och märg.
Hudproblemen är ack så besvärliga,
och bra produkter är oumbärliga.
Istället för att jag klagar och svär,
hoppas jag på Cliniderms Cream and Repair!

Moa sa...

I vanliga fall, på sommaren, brukar min hud vara helt okej, men nu när det är så kallt ute vet jag inte vad som händer! Huden i ansiktet blir alldeles stram och det känns som att jag börjar flagna. Inte kul.

Det skulle vara superkul att vinna gåvokitet som jag tror skulle ge min hud en välbehövlig boost.

Tack!
Moa

(Har tyvärr ingen blogg, men ska säga till mina vänner att titta hit in! Har mailat svaren)

Margareta sa...

Jag skulle jättegärna vilja vinna! Jag har länge varit på jakt efter bra hudvårdsprodukter men ekonomin har satt stopp mer än en gång och det vore super att få testa om dessa funkar utan att behöva tömma hela sparkontot. Nu håller jag både tummar och tår!

Tack för en bra blogg :)

Nanna sa...

Min torra vinterhy behöver extra omsorg, tyvärr har jag ännu inte funnit några produkter som har det som behövs.
Jag hoppas Cliniderm är det rätta för mig, och skulle bli jätteglad om jag får chansen att testa innan jag köper :-)

nannaeATlive.se