söndag 5 februari 2012

"Forever old"

Funderade på att rubricera inlägget "Forever young" men 30 är ju tydligen jättegammalt. Och firandet av min ålderdom pågick i nästan en evighet.

Sist ut var familjen som preppade med så god mat att bara åsynen sa åt mig att sluka istället för att fota, så ni får helt enkelt avvända er fantasi. & Även om uppläggningen var flott så hade nog bilderna ändå inte gjort smakupplevelsen rättvisa.

Sedan fick bokmalen en ny skatt till bokhyllan med många minnen mellan pärmarna och en present utöver det vanliga. Känner mig bortskämd och lycklig. Har fantastiska vänner, familj och pojkvän som gjort min dag till något alldeles speciellt. Och som sätter guldkant på de flesta andra dagar också!



2 kommentarer:

Johanna sa...

Wow vad härlig boken ser ut! Full med foton gissar jag.

Little Miss Splendid sa...

Ja, bland annat! Det dök upp ett och annat nedtecknat minne, en tidslinje, brev från barndomsvänner och ett smådrygt presentkort på städning som jag gett mamma för många år sedan :D