tisdag 25 augusti 2009

Gratis fotobok!

Ett litet tips till er alla som, liksom jag, snart går under epitetet "släktens paparazzi". På fujidirekt har de ett mycket generöst erbjudande där man får en fotobok helt gratis (värde 344 kr), bara man skriver om detta i sin blogg!

De fotoböcker jag har sett har varit jättefina, och jag tycker att det är mycket trevligare att samla fina bilder i en bok än att ha dem i mappar på hårddisken. Det blir roligare att plocka fram och dela med sig av till vänner när bilderna finns i en personlig bok och man har verkligen skapat sig ett minne för livet!

Klicka här för att ta del av erbjudandet, du med!














Bild: Fujifilm

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det vore kul att träffas, jag kan kolla med Emmy.

Fru Evelina sa...

bra idé det där men jag tror inte jag kan ladda hem programmet som har tyvärr eftersom jag har mac =)

Rebecka sa...

Åh vad glad jag blir av din kommentar!
Vilket bra tips du kommer med, det måste jag göra!
Kram Rebecka