torsdag 23 oktober 2008

Tid = klirr i kassan






















Bild: TIME

Vakna, plugga, ätafrukost, duscha, gåpåföreläsning, lagamat, diska, städa, tvätta, plugga, ringapojkvän, handlapåMaxi, pluggamera, duggaplugga, träffavänner, blogga, sova och drömmaompluggetdessafemtimmarsomärkvaravnatten...
Välkommen till mitt personliga ekorrhjul.

På söndag ställer vi om till vintertid och ett av årets alla dygn får som jag ofta (dagligen!) önskar en extra timme. Med kalendern i högsta hugg funderar jag nu på hur jag bäst ska ta tillvara på denna tillgång. Investera på börsen månne? Skulle finanskrisen kunna stävjas om tid fanns till salu?
















Bild: Privat

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att jag hittade till din blogg, jätte fin!
Ser att du har fullt upp, själv är jag ledig just nu från allt skolplugg några dagar iaf. =)
Ha en jätte skön helg!
Kram Rebecka